وینکیو | آگهی و نیازمندی رایگان
وینکیو | آگهی و نیازمندی رایگان

وینکیو چگونه از اطلاعات شما حراست می‌کند؟

با گسترش جریان اطلاعات و استفاده روزمره کاربران از اینترنت و وسایل ارتباطی، حریم خصوصی کاربران به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها تبدیل شده ‌است. وینکیو اهمیت این موضوع را درک می‌کند و حریم خصوصی کاربران برای ما اهمیت بسیاری دارد.

چه اطلاعاتی از شما دریافت می‌شود؟

برای دریافت سفارشات و هماهنگی‌ها، صرفاً نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل شما در اختیار ما قرار گرفته و تصاویری از موضوع کالا/خدمات مورد نظر نیز دریافت می‌شود تا پردازش شود.
دریافت مشخصات فردی شما صرفاً برای ثبت نام در سایت بوده و جهت هماهنگی‌های لازم برای انجام سفارشات، ارسال اعلان‌های مهم و باخبر کردن شما از رویدادها و تخفیف‌های ویژه است.
اطلاعات حساب بانکی شما به هیچ وجه درخواست و ذخیره نمی‌گردد. تمامی عملیات پرداخت و تراکنش‌ها توسط درگاه‌های مستقیم بانکی صورت می‌پذیرد و اصالت درگاه‌های بانکی و حفاظت از اطلاعات شما از جانب آنها تضمین می‌گردد.

چگونه از اطلاعات شما محافظت می‌شود؟

آگهی های وینکیو کلاً عمومی بوده و به هیچ عنوان حساس و محرمانه نمی باشد که افشای آن برای سایر اشخاص بااهمیت باشد. لکن با وجود نسبی بودن تعریف امنیت، در طراحی پلتفرم وینکیو، بالاترین سطوح امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظر گرفته شده ‌است و پس از پایان یافتن مدت زمان آگهی در نرم افزار ، تمامی فایل‌ها از روی سرور حذف شده و هیچ سندی از آگهی نزد ما نگهداری نشده و تمام حقوق مادی و معنوی سفارشات متعلق به کاربر خواهد بود. شایان ذکر است اطلاعات شخصی شما به صورت رمزنگاری‌شده در بستر امن HTTPS به وب‌سایت ما منتقل و برای تعاملات بعدی نگهداری خواهند شد.

چه استفاده ای از فایل‌ها و اطلاعات شما خواهد شد؟

ما از نظر قانونی و اخلاقی، موظف به صیانت از اطلاعات شما هستیم.
اطلاعات شخصی شما نیز صرفاً جهت تعاملات بعدی به صورت کد گذاری شده نگهداری می‌شوند تا در سفارشات و مراجعات بعدی بتوانید به راحتی وارد نرم افزار شده و سفارش خود را ثبت نمایید.
ما از هرزنامه متنفریم و ایمیل و پیام‌ تبلیغاتی برای کاربران ارسال نخواهیم کرد.

چه کسانی به اطلاعات شما دسترسی دارند؟

ما موظف هستیم نهایت تلاش خود را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات مشتریان به ‌کار بگیریم.
تمامی اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ است و در اختیار افراد یا سازمان‌های دیگری قرار نخواهد گرفت. بدیهی است که مراجع قانونی با حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.